BM.GE-ს ინფორმაციით, ბათუმის პორტში ძალიან ბევრი ტვირთია შესული, რის გამოც კონტეინერები ვერ იხსნება და ავტოიმპორტიორებს ტერმინალში კონტეინერების დაყოვნების გამო, ყოველდღიურად ჯარიმები ეწერებათ.
„კავკასუს ავტოიმპორტის“ გაყიდვების მენეჯერი ალექსანდრე ვეკუა მედიასთან ამბობს:
„მოხდა ისე, რომ რამდენიმე საზღვაო ხაზმა გადაწყვიტა ჭარბი რაოდენობის ტვირთი გაეგზავნა ბათუმის ტერმინალისკენ, ფოთში ორჯერ დიდი ტერმინალია და ამდენი ტვირთი იქ არ შედის ტვირთბრუნვები გაიზარდა, თუმცა მათი სწორად გადანაწილება არ ხდება. ბათუმს კი ფიზიკურად ამის გატარება არ შეუძლია. გემის შემოსვლიდან კონტეინერის გამოტანამდე პერიოდი, დაახლოებით, ერთი კვირიდან 25 დღემდეა გაზრდილი. ბათუმის პორტის მენეჯმენტი კონტეინერების ფოთის პორტში გადატანას და იქ გახსნას გვთავაზობს. დღეს „კავკასუს ავტო იმპორტს“ შექმნილი ვითარების გამო, 300 000 ლარის ჯარიმა ერიცხება და ეს თანხა მზარდია..”
იგივე პრობლემაზე საუბრობს BMG-სთან კიდევ ერთი კომპანიის წარმომადგენელი, რომლის თქმით, დღეისთვის, ბათუმის ტერმინალში ტვირთების მოცულობის ზრდის გამო, კომპანიის 55 კონტეინერია გაჩერებული და ჯარიმებს კომპანიას აწერენ:
„10-14 დღეა, ეს მდგომარეობაა. როგორც წესი, ერთი კვირა კონტეინერები ტერმინალში უფასოდ დგას, თუმცა ამ დროის შემდეგ დაყოვნების ჯარიმის დღიური მოცულობა, დაახლოებით, 45 დოლარია. ამ წუთისთვის ადგილზე ჩვენი 55 კონტეინერია. ბათუმის ტერმინალში გვეუბნებიან, რომ გაზრდილ ტვირთნაკადს ვერ მოერივნენ, რადგან იმხელა ვალდებულება აიღეს, რომ ვეღარ ემსახურებიან. ამ დროისთვის, 3 700 კონტეინერი ერთმანეთზე დალაგებულია და ვერ ხსნიან. ახლა გვეუბნებიან, რომ შეგვიძლია კონტეინერები ფოთში გადავიტანოთ და იქ გავხსნათ, თუმცა ვფიქრობთ, ამ პრობლემის გადაჭრა ტერმინალის ადმინისტრაციას კონტეინერებით დატვირთული გემის ფოთის ტერმინალში გადამისამართებით შეეძლო, რისთვისაც რესურსი თავად უნდა დაეხარჯათ, მაგრამ ეს არ გაუკეთებიათ”.
წყარო – BM.GE
კომენტარები