ჟურნალისტი, ნინო ჯანგირაშვილი:
კომუნიკაციების კომისიამ lll-ე კვარტალში ტელევიზიების ყველაზე მსხვილი რეკლამის დამკვეთების სია გამოაქვეყნა. პირველ ადგილზეა “მეამა“, რომელიც აქამდე არ მახსენდება მსხვილ დამკვეთებში. ამ კომპანიამ იმედზე, რუსთავზე, ჯიდიესზე და პოსტვზე 500 000 + ლარის რეკლამა განათავსა. ანუ თითოეულ ამ ტვ–ში მინიმუმ 500 000 ლარის რეკლამა მიიტანა ერთ კვარტალში. ზედა ზღვარი არ ვიცი, მაგრამ მინიმუმ 2 მილიონი ლარი წაიღო მესამე კვარტალში 4 სახელისუფლო არხზე. არასახელისუფლო არხებზე არაფერი დაუხარჯავს კომისიის მონაცემებით. შეუძლებელია ერთ ძღინკიან ყავის კომპანიას ამხელა სატელევიზიო სარეკლამო ბიუჯეტი ქონდეს. რაღაც სხვა ხდება, ანუ უბრალოდ აფინანსებს ქოცების არხებს. იცოდეთ მაინც, რომ მეამას ყავას აღარ გაეკაროთ.














კომენტარები