მსოფლიოში კორონავირუსი პანდემიის ფონზე, გერმანული ავტომობილების მწარმოებელი გიგანტი კომპანიები Audi-ი და Volkswagen-ი, მოსახლეობას სოციალური დისტანციის დაცვისკენ მოუწოდებენ და სპეცოალურ კამპანიას იწყებენ, რომლის ფარგლებშიც პროდუქციის ლოგოს დროებით ცვლიან.
Audi-ის ცნობილ ლოგოზე, ოთხი ერთმანეთთან დაკავშირებული რგოლი, ამჯერად ერთმანეთისგან განცალკავებულია.
Volkswagen-ის ლოგოზე კი, ერთმანეთთან დაკავშირებული ლათინური ანბანის ორი ასო V და W ამჯერად დაშორიშორებულია.

კომენტარები