ადვოკატი, ლევან ალაფიშვილი:
“
 ვენეციის კომისიის უარყოფით დასკვნაში (საერთო სასამართლიების ორგანული კანონის თაობაზე) საუბარია საკონსტიტუციო სასამართლოს წარმოებაში არსებულ იმ საქმეზე, რომელზეც ვიცავ 5 მოქმედ მოსამართლეს.
 ვენეციის კომისიის უარყოფით დასკვნაში (საერთო სასამართლიების ორგანული კანონის თაობაზე) საუბარია საკონსტიტუციო სასამართლოს წარმოებაში არსებულ იმ საქმეზე, რომელზეც ვიცავ 5 მოქმედ მოსამართლეს.

 ვენეციის კომისიის უარყოფით დასკვნაში (საერთო სასამართლიების ორგანული კანონის თაობაზე) საუბარია საკონსტიტუციო სასამართლოს წარმოებაში არსებულ იმ საქმეზე, რომელზეც ვიცავ 5 მოქმედ მოსამართლეს.
 ვენეციის კომისიის უარყოფით დასკვნაში (საერთო სასამართლიების ორგანული კანონის თაობაზე) საუბარია საკონსტიტუციო სასამართლოს წარმოებაში არსებულ იმ საქმეზე, რომელზეც ვიცავ 5 მოქმედ მოსამართლეს.
 ვენეციის კომისიას ხელისუფლების წარმომადგენლებმა 2023 წლის 22 თებერვალს აცნობეს რომ სასამართლო რეფორმის საკანონმდებლო ცვლილებებს არ იღებენ რადგან საკონსტიტუციო სასამართლო იხილავს 5 მოქმედი მოსამართლის სარჩელს და არ მოხდეს საკონსტიტუციო სასამართლოზე ზეწოლა, ელოდებიან სასამართლოს გადაწყვეტილებას გასაჩივრებული ნორმების კონსტიტუციურობაზე (დასკვნის მე-3 და მე-13 პუნქტები).
ვენეციის კომისიას ხელისუფლების წარმომადგენლებმა 2023 წლის 22 თებერვალს აცნობეს რომ სასამართლო რეფორმის საკანონმდებლო ცვლილებებს არ იღებენ რადგან საკონსტიტუციო სასამართლო იხილავს 5 მოქმედი მოსამართლის სარჩელს და არ მოხდეს საკონსტიტუციო სასამართლოზე ზეწოლა, ელოდებიან სასამართლოს გადაწყვეტილებას გასაჩივრებული ნორმების კონსტიტუციურობაზე (დასკვნის მე-3 და მე-13 პუნქტები).
 საქართველოს პარლამენტს აქვს უფლება ნებისმიერ დროს (!) მიიღოს ან შეცვალოს კანონი, მათ შორის საკონსტიტუციო სასამართლოში გასაჩივრებულიც !!!
საქართველოს პარლამენტს აქვს უფლება ნებისმიერ დროს (!) მიიღოს ან შეცვალოს კანონი, მათ შორის საკონსტიტუციო სასამართლოში გასაჩივრებულიც !!!
 ვენეციის კომისიამ ხელისუფლების განმარტებას მკვეთრად ნეგატიურად უპასუხა: საკონსტიტუციო სასამართლოს გადაწყვეტილების მოლოდინის აუცილებლობის არგუმენტი მოხმობილია, როგორც მიზეზი, რომ არ იქნეს მიღებული ცვლილებები, რომლებიც დააკმაყოფილებდა ვენეციას კომისიის რეკომენდაციებს (დასკვნის 54-ე პუნქტი).
ვენეციის კომისიამ ხელისუფლების განმარტებას მკვეთრად ნეგატიურად უპასუხა: საკონსტიტუციო სასამართლოს გადაწყვეტილების მოლოდინის აუცილებლობის არგუმენტი მოხმობილია, როგორც მიზეზი, რომ არ იქნეს მიღებული ცვლილებები, რომლებიც დააკმაყოფილებდა ვენეციას კომისიის რეკომენდაციებს (დასკვნის 54-ე პუნქტი).
 კონსტიტუციის 78-ე მუხლით დაკისრებული, ევროინტეგრაციის ხელშეწყობის ვალდებულება აკისრია საკონსტიტუციო სასამართლოსაც, რომელსაც შეუძლია საქმის დაჩქარებული განხილვა.
კონსტიტუციის 78-ე მუხლით დაკისრებული, ევროინტეგრაციის ხელშეწყობის ვალდებულება აკისრია საკონსტიტუციო სასამართლოსაც, რომელსაც შეუძლია საქმის დაჩქარებული განხილვა.
 მიმდინარე წლის 11 თებერვალს მივმართე საკონსტიტუციო სასამართლოს თავმჯდომარეს 5 მოსამართლის სარჩელის საქმის მნიშვნელობისა და ოპერატიული განხილვის თაობაზე (წერილი აქ, კომენტარებშია), უშედეგოდ.
მიმდინარე წლის 11 თებერვალს მივმართე საკონსტიტუციო სასამართლოს თავმჯდომარეს 5 მოსამართლის სარჩელის საქმის მნიშვნელობისა და ოპერატიული განხილვის თაობაზე (წერილი აქ, კომენტარებშია), უშედეგოდ.
 საკონსტიტუციო სასამართლო პანდემიასთან დაკავშირებულ ჩემ ერთ საქმეზე თითქმის 3 წელია არ აცხადებს გადაწყვეტილებას, ამასობაში პანდემია დასრულდა. “ოპერატიულობის” მაგალითად გამოსადეგია.
საკონსტიტუციო სასამართლო პანდემიასთან დაკავშირებულ ჩემ ერთ საქმეზე თითქმის 3 წელია არ აცხადებს გადაწყვეტილებას, ამასობაში პანდემია დასრულდა. “ოპერატიულობის” მაგალითად გამოსადეგია.
 ხელისუფლებისა და საკონსტიტუციო სასამართლოს მეცადინეობით სასამართლო რეფორმაზე უარი და ვენეციის კომისიის რეკომენდაციების უგულებელყოფა კონსტიტუციის 78-ე მუხლით დაკისრებული ევროასოცირების ხელშეწყობის ვალდებულების დარღვევის დასტურია #წერტილი
ხელისუფლებისა და საკონსტიტუციო სასამართლოს მეცადინეობით სასამართლო რეფორმაზე უარი და ვენეციის კომისიის რეკომენდაციების უგულებელყოფა კონსტიტუციის 78-ე მუხლით დაკისრებული ევროასოცირების ხელშეწყობის ვალდებულების დარღვევის დასტურია #წერტილი

 
			

 
                                 
                                

 
                                









კომენტარები